سفر به امارات

دهکده جهانی دبی، جهانی در دل دبی

دهکده جهانی دبی، شگفتی‌ها، دسترسی و هر چیزی که باید بدانید

گلوبال ویلیج یا همان دهکده جهانی دبی یک مقصد خانوادگی چندفرهنگی منحصربه‌فرد است که در سال 1997 تاسیس شد و مقصدی کامل برای برخی از بهترین سرگرمی‌ها، خرید، غذاخوری‌ها و جاذبه‌های منطقه است.

یکی از برترین جاذبه های دبی، دهکده جهانی دبی ، شما را به سفری فرهنگی در سراسر جهان می‌برد. گلوبال ویلیج هر فصل پذیرای میلیون‌ها مهمان است و همین آن را به پارکی با چهارمین بازدید روزانه بالا در جهان تبدیل می‌کند. با این باور قوی که تنوع و خلاقیت جهان منبع بی‌حد و حصری از هیجان است و ارتباطات انسانی نباید مرزی داشته باشد، دهکده جهانی دبی افراد خارق‌العاده‌ای را گرد هم می‌آورد تا تجربیات فوق العاده‌ای را برای مهمانان از سراسر جهان خلق کند.

آشنایی با دهکده جهانی دبیگلوبال ویلج علاوه بر بهترین گزینه‌های سرگرمی، خرید و غذاخوری، مجموعه‌ای از تجربیات و سرگرمی‌های جدید را برای ما به ارمغان می‌آورد تا بازدیدکنندگان را متقاعد کند تا دوباره به این مجموعه تفریحی سر بزنند. در این مقصد خانوادگی چندفرهنگی، بازدیدکنندگان می توانند از جاذبه های فراوان، گزینه های غذاخوری، 26 پاویون با تم کشورهای مختلف و نمایش برای کل خانواده لذت ببرند. دهکده جهانی دبی که ریشه در فرهنگ‌های کشورهای سرتاسر جهان دارد، نه تنها تجربیات منحصر به فرد و معتبری را به مهمانان خود ارائه می‌کند، بلکه به عنوان سکوی پرشی برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل از سراسر منطقه و فراتر از آن عمل می‌کند. صدها داستان موفقیت تجاری در دهکده جهانی دبی در طول 26 فصل گذشته متولد شد. هر سال شرکای جدیدی به خانواده گلوبال ویلیج می پیوندند تا تجربیات فرهنگی جدید و هیجان انگیزی را برای مهمانان به ارمغان بیاورند و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند.

مشاور املاک یعقوبی

 

دوست دارید به دهکده جهانی دبی سفر کنید؟ در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد این پارک موضوعی عظیم چند ملیتی بدانید، از غرفه‌ها گرفته تا سواری‌ها و بازی‌ها، حمل‌ونقل و موارد دیگر آمده است.

چه کشورهایی در دهکده جهانی دبی غرفه دارند؟

این مجموعه سرگرمی ۲۷ پاویون مختلف شامل امارات، عربستان سعودی، قطر (جدید)، بحرین، کویت، افغانستان، آفریقا، آمریکای شمالی و جنوبی، چین، مصر، اروپا، هند، ایران، عمان (جدید)، کره‌ جنوبی، لبنان، مراکش، پاکستان، فلسطین، سوریه، تایلند، ترکیه، یمن و روسیه دارد.

 

بیشتر بخوانید: دبی مال، از بزرگ ترین مراکز خرید در جهان

 

بارش برف و پیست اسکی یخی جدید در گلوبال ویلیج

بارش برف و پیست اسکی یخی جدید در گلوبال ویلیجگلوبال ویلیج دبی از افتتاح یک پیست یخ سرباز و سازگار با محیط زیست برای 27امین فصل خود خبر داد.

گلوبال ویلیج اعلام کرد که این پیست یخ بزرگ یک “پیست مصنوعی متفاوت در سطح جهانی است” و تجربه‌ای که در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد با اسکیت روی یخ واقعی تفاوتی ندارد. همچنین خبری از پاهای خیس و بینی‌های یخ‎زده نخواهد بود!

این پیست تمام وسایل مورد نیاز از جمله اسکیت، اسکیت‌ مخصوص کودکان، و یک جفت جوراب پشمی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

هزینه این تجربه جذاب برای هر 20 دقیقه 40 درهم است.

 

چه جاذبه های دیگری در گلوبال ویلیج دبی وجود دارد؟

همه چیز درباره دهکده جهانی دبیعلاوه بر غرفه‌های دهکده جهانی دبی، یک دهکده میراثی برای بازدید، و همچنین یک صحنه اصلی برای نمایش‌های روزانه، نمایش‌های بدلکاری و تئاتر کودکان وجود دارد. نمایش‌های فواره آتش، انبوهی از غذاهای خیابانی خوشمزه در امتداد خیابان کیوسک، بازار چات هندی و بازار شناور نیز از موارد دیگر هستند. همچنین در منطقه بزرگ کارناوال بازی‌ها و وسایل سواری فراوانی وجود دارد.

 

تجهیزات پزشکی داینامیک دبی

مجموعه Ripley’s Believe It or Not! یکی از عجیب‌ترین مجموعه‌های طبیعی، علمی، هنری و انسانی در گلوبال ویلیج دبی خانه کرده است. این اولین نمونه از نوع خود در خاورمیانه است که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند نمایشگاه‌های انسانی و حیوانی، اقلام عجیب‌و‌غریب از جمله سرها و جمجمه های کوچک شده، توهمات بصری شگفت‌انگیز و بسیاری از چیزهای عجیب و خارقالعاده دیگر را تماشا کنند. شش گالری با مضمون و همچنین پیچ و خم آینه‌ای برای نبرد نیز در اینجا وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید: رستوران های دبی، بلندترین رستوران هایی که تا به حال دیده اید!

 

دهکده جهانی دبی چه زمانی باز است؟

گلوبال ویلیج دبی، چه زمانی باز است؟گلوبال ویلیج دبی از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 4 بعد از ظهر تا نیمه شب و از پنجشنبه تا جمعه از ساعت 16 تا 1 بامداد باز است.
در روزهای شنبه دهکده جهانی دبی از ساعت 14 تا 11 شب باز خواهد بود.

روزهای مخصوص خانم‌ها و خانواده

به غیر از تعطیلات رسمی، دوشنبه‌ها فقط مختص خانم‌ها و خانواده‌هاست. اگر با بچه‌ها به دیدن می‌آیید، می‌توانید یک مچ بند تهیه کرده و ثبت نام کنید، بنابراین در صورت گم‌کردن یکدیگر می‌توانید راحت‌تر هم را پیدا کنید.

 

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی دبی، لیست جامعی که نباید از دستش بدهید!

 

چگونه به دهکده جهانی دبی برویم؟

گلوبال ویلیج دبی یا دهکده جهانی دبیاگر به دنبال رفتن به گلوبال ویلیج با اتوبوس هستید، خوش شانس هستید زیرا اتوبوس‌ها در مسیرهای مختلف مهمانان را به محل میبرند.این چهار مسیر عبارتند از:
مسیر 102 از ایستگاه مترو راشدیه
مسیر 103 از ایستگاه مترو یونیون
مسیر 104 از ایستگاه اتوبوس الغبیبه،
و مسیر 106 از ایستگاه مترو امارات مال
همچنین پارکینگ فراوان و ایستگاه تاکسی RTA نیز در این منطقه وجود دارد.

 

ثبت شرکت با jbs

 

بالن سواری در گلوبال ویلیج؛ تا 60 متر بالا بروید!

دبی گلوبال ویلیج با آغاز 27امین فصل خود در 25 اکتبر، بازدیدکنندگان را به ارتفاعات خواهد برد. این بالنِ پر شده از هلیوم، بازدیدکنندگان را تا ارتفاع 200 متری بالا خواهد برد. این افراد می‌تواند در این ارتفاع از زاویه دید 360 درجه در آسمان لذت ببرند و به پارک زیر پای خود و افق مرئی دبی خیره شوند.بالن سواری در گلوبال ویلیج؛ تا 60 متر بالا بروید!بالن بزرگ گلبوبال ویلیج می‌تواند حداکثر 20 نفر از همه سنین را در خود جای دهد و همچنین افراد کم‌توان نیز می‌توانند سوار آن شوند.

این بالن هلیومی که به اندازه یک ساختمان شش طبقه ارتفاع و 65 فوت عرض دارد، تبدیل به یکی از شناسه‌های جدید دبی در آسمان آن خواهد شد، و از مایل‌ها دورتر، در این مقصد چندفرهنگی قابل رویت خواهد بود.

پیش‌تر این جاذبه تجربه‌های جدیدی را معرفی کرد؛ از جمله سومین ورودی خود با نام هَپینس گیت، که جایگزینی برای ورود به این مکان در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

گزینه‌های جدید تهیه بلیت در فصل 27ام اعلام خواهد شد. یک عدد بلیت Value که از روزهای یکشنبه تا پنجشنبه اعتبار دارد (به استثنای تعطیلات رسمی) افراد را به بازدید در روزهای طول هفته تشویق خواهد کرد، در حالی‌که با بلیت Any Day، بازدیدکنندگان می‌توانند هر روزی که می‌خواهند را برای رفتن به گلوبال ویلیج انتخاب کنند. تهیه بلیت از طریق اپلیکیشن یا وبسایت گلوبال ویلیج 10 درصد تخفیف به همراه خواهد داشت.

همچنین طی یک تجربه جدید و خاص، گروه‌های هشت نفره دوستان و خانواده می‌توانند در این مکان یک کابانا (کومه ساحلی) کرایه کنند.

مدیر بخش تجاری گلوبال ویلیج گفت: “با نزدیک‌تر شدن به افتتاح فصل جدید، تجربه‌های جذاب و جدید بیشتری را معرفی می‌کنیم که تمام اعضای خانواده از آن‌ها لذت خواهند برد.”

 

گروه تبلیغاتی جمشیدی

گشت‌و‌گذار در دهکده جهانی دبی

می‌توانید به‌راحتی در محل قدم بزنید، یا از خدمات توریستی عبره برقی در آبهای دهکده جهانی دبی استفاده کنید.

رکوردهای جهانی گینس در دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی رکورد گینس برای بیشترین تعداد ویدیو در یک ویدیوی ترکیبی موسیقی را ثبت کرد. این عنوان در 30 اکتبر 2020 ، زمانی که دهکده جهانی دبی در یک کنسرت مجازی برای تجلیل از بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود نمایش برگزار کرد، تنظیم شد.
کنسرت Rockin’ 1000 Global Gig بزرگترین کنسرت راک مجازی در تاریخ. همچنین تیم گلوبال ویلیج 24 رکورد دیگر را در 25 هفته به افتخار جشن نقره‌ای خود ثبت کرده است.

 

گلوبال ویلیج دبی

فصل جدید گلوبال ویلیج دبی کی باز می‌شود؟

سرگرمی زمستانی مورد علاقه همه، دهکده جهانی یا همان گلوبال ویلیج، برای بیست و هفتمین فصل خود در 25 اکتبر 2022 بازخواهد گشت.

در حال حاضر، هیچ تاریخ پایانی اعلام نشده است، اما مقصد تفریحی فرهنگی معمولاً به مدت شش ماه باز می ماند، بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که در آوریل 2023 بسته شود.

گلوبال ویلج یکی از مقاصد خانوادگی چند فرهنگی دبی برای فرهنگ، خرید و سرگرمی است. این کیوسک ها، غرفه های مواد غذایی، خرده فروشان و سرگرمی ها را از سراسر جهان گرد هم می آورد. بازدیدکنندگان می‌توانند از جاذبه‌های فراوان، گزینه‌های غذاخوری و نمایش‌هایی برای کل خانواده لذت ببرند.

فصل گذشته، دو نمایش جدید هیجان‌انگیز به محل برگزاری معرفی شدند: یک نمایش فانتین آتش و یک نمایش شیرین کاری در آب – اولین در نوع خود در خاورمیانه.

شما تا به حال از گلوبال ویلیج بازدید کردید؟ آیا یکی از نقاط گردشگری محبوب شما در دبی است؟

دهکده جهانی دبی یکی از جاهای دیدنی دبی است که هیچوقت از رونق نمی‌افتد و هر سال با جاذبه‌های جدید ، گردشگران و علاقه‌مندان خود را شگفت زده می‌کند. اینجا یکی از قدیمی‌ترین جاذبه‌های دبی است که هیچوقت قدیمی نمی‌شود! پس تا این فصل را از دست نداده‌اید ، بجنبید و در اولین فرصت به این جهان کوچک در دل دبی سری بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا