اخبار امارات

کنسرت هانس زیمر، 31 می در کوکاکولا آرنا دبی

هانس زیمر باری دیگر به دبی بازمی‌گردد

خبر خوب برای هواداران هانس زیمر: این آهنگساز معروف و برنده‌ی چندین جایزه‌ی اسکار موسیقی متن فیلم روز ۳۱ می باری دیگر در دبی اجرا خواهد داشت.

هانس زیمر در این باره گفته بود: «بی‌نهایت قدردان آغوش گرمی هستم که دبی با آن از اولین اجرای موسیقی من استقبال کرد. قویاً معتقدم که موسیقی قدرت این را دارد که از زبان فراتر برود و با عمیق‌ترین احساسات درون ما هماهنگ شود. هر قطعه موسیقی یک سفر است و من فرصت این را دارم که داستان این سفرها را با مخاطبین از سراسر جهان به اشتراک بگذارم.»

هانس زیمر موسیقی متن فیلم‌های معروفی از جمله اینتراستلار، شوالیه تاریکی، گلادیاتور، تاپ‌گان ماوریک، شیرشاه، دزدان دریایی کارائیب و تلماسه را ساخته است. موسیقی او به سبکی است که تمامی افراد را مجذوب خود می‌کند. او تا کنون دو جایزه‌ی اسکار و چهار جایزه‌ی گرمی برنده شده است و اجراهای او بارها و بارها ایستاده تشویق شده‌اند.

حالا این آهنگساز بزرگ قرار است باری دیگر در دبی کنسرت برگزار کند و تاریخ اجرای او در کوکاکولا آرنا روز ۳۱ می تا ۱ ژوئن ۲۰۲۴ اعلام شده است. خرید بلیت از platinumlist.net ممکن است و قیمت آن از ۳۹۹ درهم آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا