سفر به امارات

عمیق ترین استخر جهان در دبی

سفر به دنیای عمیق ترین استخر جهان

با عمق ۶۰ متر و نگه داشتن ۱۴ میلیون لیتر آب، استخر دیپ دایو در دبی (Deep Dive) به دنبال تبدیل شدن به یکی از عمیق ترین استخر جهان و همچنین هیجان‌انگیزترین تفریحات امارات است.

فوتبال دستی در زیر آب در استخر دیپ دایو دبی

بسته به این که چقدر در شنا کردن مهارت دارید، پرسه در اعماق آب می‌تواند هیجان‌انگیز یا وحشتناک باشد. اگر شما هم از نرسیدن پایتان به زمین می‌ترسید، پس استخر دیپ دایو در دبی ، عمیق‌ ترین استخر جهان برای دوستداران غواصی، اصلا مناسب شما نیست! ولی اگر این جذابیت تازه برترین فضای بازی زیرآبی به نظرتان می‌رسد، پس این مطلب را دنبال کنید تا با آن بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: تهیه بلیط برای استخر دیپ دایو دبی

عمیق ترین استخر دنیا در امارات

دیپ دایو دبی واقع در محله‌ی ند الشبا، توسط گینس به رکورد عمیق‌ ترین استخر جهان برای غواصی دست یافته است. این استخر با عمق ۶۰ متری خود و نگه داشتن ۱۴ میلیون لیتر آب، حجمی برابر با ۶ استخر المپیک دارد!
آب استخر با دمای بهینه‌ی ۳۰ درجه، هر شش ساعت با تکنولوژی فیلتر ناسا تصفیه و جابه‌جا می شود. داخل استخر در عمق‌های ۶ و ۲۱ متری دو اتاقک خشک برای تفریح و استراحت قرار گرفته اند. همچنین ۵۶ دوربین زیر آبی با پوشش تمام زوایا در آن نصب شده اند و سیستم‌های پیشرفته‌ی صوتی و نوری فضا را به نهایت زیبایی می‌رسانند.

جذاب‌ترین بخش دیپ دایو دبی ‘شهر مغروق’ آن است، فضایی پر شده با چشم‌اندازهای شهری متروکه و شامل یک آپارتمان، گاراژ، آرکید و بسیاری از شگفتی‌های دیگر که با غواصی می‌توان تماشایشان کرد.

به این مجموعه‌ی ۱۵۰۰ متر مربعی که برای گرامیداشت میراث دیرینه‌ی صید مروارید در امارات به شکل یک صدف غول‌پیکر طراحی شده است، یک فروشگاه لوازم غواصی، فروشگاه سوغات و هدیه و یک رستوران با ظرفیت هشتاد نفر نیز تا پایان امسال اضافه خواهد شد.

هزینه‌ی تجربه‌ی غواصی آزاد یا غواصی با اسکوبا در این استخر که برای هر کسی با هر میزان تجربه مناسب است، از ۸۰۰ درهم آغاز می‌شود. زمان شروع رزرو وقت برای عموم اواخر جولای 2021 تعیین شد.

بیشتر بخوانید: چرخ و فلک عین دبی (چشم دبی)، بلندترین چرخ‌و‌فلک جهان

بهترین و بزرگ ترین استخر دنیا در دبی

از این که ما را تا پایان عمیق ترین استخر جهان همراهی کردید، ممنونیم، اگر شما هم تجربه رفتن به استخر دیپ دایو را داشتید می توانید نظر خودتان را در کادر زیر برای ما تایپ کنید، برای آشنایی بیشتر با تفریحات دبی و جاذبه ها برای سفر به امارات با سایت رسانا همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا