اخبار امارات

شرکت‌های کاریابی امارات، ضعیف‌ترین در جلب اعتماد

برای دومین سال متوالی، کاریابی‌ها بدترین شرکت‌های مشاوره‌ای امارات از نظر اعتماد شدند

بر اساس نظرسنجی سالانه موسسه مشاوره تحقیقات بازار Insight Discovery، شرکت‌های استخدام برای دومین سال متوالی در صدر فهرست مشاوران امارات متحده عربی قرار گرفته‌اند که کمتر قابل اعتماد هستند.

محققانی که از بیش از 1016 نفر در امارات نظرسنجی کردند، گفتند که از نظر 25 درصد از ساکنان امارات، شرکت‌های استخدام بدترین شهرت را دارند.
در همین حال، 20 درصد از ساکنان گفتند که صادرکنندگان کارت اعتباری غیرقابل اعتماد هستند، 18 درصد مراکز تماس را نام‌بردند، 12 درصد به شرکت های دارایی اشاره کردند و 10 درصد گفتند که مشاوران مالی مستقل شهرت نیکی ندارند.

مدیر اجرایی Insight Discovery، روز چهارشنبه گفت: «12 ماه گذشته از بسیاری جهات، به ویژه در رابطه با امنیت شغلی برای بسیاری از افراد در همه بخش‌ها، بسیار چالش برانگیز بوده است و به نظر نمی رسد که استخدام کنندگان با نشان دادن حمایت یا راهنمایی حرفه ای مناسب برای نامزدهایی که به آن نیاز دارند پاسخ داده باشند.”

بر اساس گزارش لینکدین، بخش‌هایی در امارات متحده عربی که بالاترین سطح استخدام را دارند شامل مراقبت‌های بهداشتی، نرم‌افزار و فناوری اطلاعات می‌شوند که همه آنها پس از شروع فوری همه‌گیری، جذب نیرو را افزایش دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا