اخبار امارات

بلیت کنسرت‌ها در دبی را فقط از فروشندگان رسمی تهیه کنید

آیا قصد دارید به یک رویداد، کنسرت یا نمایشگاه در دبی بروید؟ آیا هنوز بلیت رویداد بعدی در دبی را خریداری نکرده‌اید؟ در این صورت بهتر است این کار را از طریق کانال‌های معتبر و تایید‌شده انجام دهید.

سازمان فستیوال‌ها و فروشگاه‌های دبی DFRE که بخشی از سازمان اقتصاد و گردشگری دبی است، روز جمعه ۳ می از افراد خواست که برای خرید بلیت رویدادهایی که در دبی برگزار می‌شوند فقط از طریق وبسایت‌ها و پلتفرم‌های رسمی اقدام نمایند.

این سازمان گفت: «دبی تقویمی پر از رویدادهای مختلف در تمام طول سال دارد و سازمان DFRE تاکید می‌کند که افراد می‌توانند از طریق دبی کلندر Dubai Calendar، فهرست رسمی رویدادهای دبی که توسط DFRE مدیریت می‌شود، به برنامه و اطلاعات به‌روز و معتبر برای کنسرت‌ها و رویدادها در دبی دسترسی داشته باشند.»

هر سال دبی صدها رویداد سرگرمی، نمایشگاه و برنامه‌ی مختلف برگزار می‌کند، از جمله عربین ترول مارکت ATM، جیتکس، عرب هلث، دبی فین‌تک سامیت، گلوبال ویلج و غیره. این رویدادها و نمایشگاه‌ها میلیون‌ها بازدیدکننده‌ی داخلی و خارجی دارند.

با حدود ۱۲۰۰ رویداد و فستیوال سالانه در دبی، به افراد توصیه شده که به دبی کلندر مراجعه کنند تا ببینند رویداد مدنظرشان در این فهرست قرار دارد و فقط از فروشندگان رسمی بلیت تهیه کنند.

حدود ۵۰ فروشنده رسمی بلیت در دبی وجود دارد که شامل Terrapin, Ticketsfy, Virgin Megastore Tickets, Index Holding, QRTickets, Najahi, Tixbox, Untold Dubai, CVent, Platinumlist, Ticketo, Viva Ticket, Q Tickets, Moro و غیره می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا