اخبار امارات

تجربه‌ی نقاشی در تاریکی در دبی

دوست دارید نقاشی کنید و نوشیدنی بنوشید؟ در این صورت این هفته در ورکشاپ نقاشی در تاریکی (Paint in the Dark)‌ شرکت کنید.

این ورکشاپ در تاریکی با حال‌وهوای آینده‌محور و موسیقی جذاب خلاقیت شما را افزایش می‌دهد. می‌توانید با رنگ‌های شب‌تاب فلورسان تجربه‌ای متفاوت از هر ورکشاپ نقاشی دیگری در دبی داشته باشید.

این ورکشاپ منحصر‌به‌فرد در دبی تنها دو روز در ماه آوریل (۲۷ و ۲۸ آوریل) و دو روز در ماه می (۲۵ و ۲۶ می) برگزار می‌شود.

در این ورکشاپ در یک محیط با نور نئونی فلورسان قرار می‌گیرید و اثر هنری‌تان را خلق می‌کنید. برخلاف سایر ورکشاپ‌های نقاشی و نوشیدنی در دبی که به شما طرح کلی داده می‌شود، اینجا بوم نقاشی کاملاً در اختیار شماست.

رنگی که در این ورکشاپ از آن استفاده می‌شود ترکیبی از رنگ کلاسیک و فلورسان است. نور بلک‌لایت و محیط فلورسان به جذابیت آن می‌افزاید و موسیقی نیز با آن همراه می‌شود تا محیطی شاداب و مثبت برای شما ایجاد کند.

اگر هم نمی‌دانید از کجا شروع کنید یا خلاقیتتان ته کشید، نگران نباشید. یک هنرمند در این ورکشاپ به شما کمک می‌کند که خلاقیتتان را بروز دهید. نگران لکه‌های رنگ روی لباس هم نباشید زیرا به شما پیشبند مخصوص داده می‌شود.

کل این ورکشاپ ۹۰ دقیقه طول می‌کشد و در آن نوشیدنی نیز سرو می‌شود. بعد از پایان ورکشاپ نیز می‌توانید بوم نقاشی را با خود به خانه ببرید. برای شرکت در آن کافیست بلیت تهیه کنید و به موقع حاضر شوید.

این ورکشاپ مخصوص افراد بالای ۱۰ سال است و نفری ۱۶۰ درهم هزینه دارد که شامل یک نوشیدنی است. برای نوشیدنی اضافه باید ۱۵ درهم بپردازید.

برای تهیه بلیت به paintinthedarkexperience.com مراجعه کنید. این رویداد در آلیانس فرانسه دبی واقع در عود میثاء برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا