اخبار امارات

30 پرواز در روز از دبی به قطر

فلای دبی روزانه 30 پرواز رفت‌وبرگشت به قطر در طول جام‌جهانی خواهد دا‌شت

شرکت هواپیمایی ارزان‌‌قیمت فلای‌دبی قرار است در طول #جام_جهانی2022 قطر، 30 پرواز رفت و برگشت بین دبی و دوحه ارائه دهد.

این شرکت با انتشار پستی در اینستاگرام گفت که در طول #جام_جهانی از 21 نوامبر تا 18 دسامبر 2022، حداقل 30 پرواز در روز از دبی به مقصد #دوحه وجود خواهد داشت. این پروازها که “شاتل فلایت” خوانده می‌شوند در flydubai.com در دسترس خواهند بود، هر چند هنوز قیمتی برای بلیت اعلام نشده است.

در ماه فوریه، زمانی که هواداران #فوتبال شروع به برنامه‌ریزی برای سفرهای خود کردند، قیمت یک پرواز 75 دقیقه‌ای از دبی به دوحه تا 6000 درهم افزایش یافت. در حال حاضر قیمت یک پرواز برگشت به دوحه با فلای‌دبی 4893 درهم است، در حالی که با قطر ایرویز می‌توان در طول برگزاری بازی‌ها، پرواز برگشت را با قیمت بسیار کمِ 1495 درهم رزور کرد.

قطر اِیرویز نیز از برنامه‌هایی برای افزایش خدمات #ابوظبی تا دوحه در طول #جام_جهانی_2022 رونمایی کرده است – البته نه به وسعت برنامه‌های فلای‌دبی نیستند. این ایرلاین از 10 ژوئیه، روزانه 3 پرواز بین این دو پایتخت خواهد داشت، و به هفته‌ای 21 پرواز به ابوظبی و 56 پرواز به امارات خواهد رسید.

به گزارش بلومبرگ، قطر ایرویز در روز پنجشنبه اعلام کرد که برای افرادی که از بخش‌های دیگر خاورمیانه می‌آیند، با مشارکت استراتژیک با شرکت‌های هوایی منطقه، پروازهای برگشت روزانه از دوحه به مسقط، ریاض، جده و کویت سیتی در دسترس خواهد بود. در مجموع، روزانه 24 پرواز برگشت توسط عمان ایر به مسقط انجام خواهد شد؛ عربستان 20 پرواز چرخشی به ریاض و جده خواهد داشت، و کویت ایرویز با 10 پرواز برگشت در روز، مسافران را از دبی به کویت سیتی می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا