اخبار امارات

دبی بعد از دو سال و نیم با ماسک خدا حافظی کرد!

امارات قوانین خود در رابطه با استفاده از ماسک را کاهش داد، و به این ترتیب دیگر استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی الزامی نیست – جز در موارد استثنا.

این خبر باعث خوشحالی بسیاری از مردم شده است. بیش از دو سال در امارات قانون اجباری استفاده از ماسک وجود داشت، و حالا با کنار رفتن این قانون، دوباره لبخند به لب بسیاری از مردم برگشته است.

شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرد که از این پس استفاده از ماسک توسط مسافران را الزامی نمی‌داند، و تولیدکنندگان محتوا نیز با آثار خود نشان می‌دهند که این کشور آماده خداحافظی با ماسک‌ است.

بخش‌ها و موسسات مختلفی در کشور، از جمله مدارس، در حال برداشتن الزام استفاده از ماسک هستند. از این پس استفاده از ماسک در اکثر مکان‌های عمومی اختیاری خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا